Tarife valabile pana la data de 20.12.2024
Perioada 2024 |
Single 2 stele 1 pers / np |
Double 2 stele 2 pers / np |
Single 3 stele 1 pers / np |
Double 3 stele 2 pers / np |
||||
* cu MD | * cu DP | * cu MD | * cu DP | * cu MD | * cu DP | * cu MD | * cu DP | |
01.07 - 14.09 | 224 lei | 278 lei | 318 lei | 426 lei | 280 lei | 334 lei | 396 lei | 504 lei |
15.09 - 31.10 |
183 lei | 237 lei | 276 lei | 384 lei | 233 lei | 287 lei | 336 lei | 444 lei |
01.11 - 22.12 |
143 lei | 197 lei | 232 lei | 340 lei | 186 lei | 240 lei | 276 lei | 388 lei |
* Tarifele includ: cazare cu mic dejun/ demipensiune bufet si TVA.
Taxa de statiune se achita separat la receptie.
Parcarea este contracost: zona 1 - 10 lei / zi / autoturism, zona 2 - 5 lei / zi / aututoturism
Modalitate de plata: se achita in avans 30% in 48 de ore, diferenta la receptie.
Facilitati copii:
O inima sanatoasa (oferta valabila in perioada 01.03 - 20.12.2024) |
||||
Tip camera |
Sejur |
01.07 - 14.09 | 15.09 - 31.10 | 01.11 - 20.12 |
Single 2 stele 1 persoana / sejur |
7 np |
1876 lei | 1638 lei | 1386 lei |
10 np |
2652 lei | 2312 lei | 1952 lei | |
12 np |
3186 lei | 2802 lei | 2348 lei | |
Double 2 stele 2 persoane / sejur |
7 np |
2842 lei | 2646 lei | 2394 lei |
10 np |
4004 lei | 3724 lei | 3364 lei | |
12 np |
4812 lei | 4524 lei | 4048 lei | |
Single 3 stele 1 persoana / sejur |
7 np | 2359 lei | 2072 lei | 1715 lei |
10 np | 3322 lei | 2932 lei | 2422 lei | |
12 np | 3944 lei | 3500 lei | 2936 lei | |
Double 3 stele 2 persoane / sejur |
7 np | 3570 lei | 3234 lei | 2786 lei |
10 np | 5004 lei | 4564 lei | 3924 lei | |
12 np | 5920 lei | 5440 lei | 4768 lei | |
Supliment pachet O inima sanatoasa |
SGL 2* |
299 lei/np | 265 lei/np | 229 lei/np |
DBL 2* |
468 lei/np | 440 lei/np | 404 lei/np | |
SGL 3* |
375 lei/np | 337 lei/np | 278 lei/np | |
DBL 3* |
586 lei/np | 544 lei/np | 464 lei/np | |
Oferta include: - cazare 7/ 10/ 12 nopti cu demipensiune bufet - tratament cu bilet de trimitere, astfel:
Taxa de statiune se achita separat la receptie. Supliment pachet o inima sanatoasa = cazare cu demipensiune - bufet, tratament 3 proceduri . Suplimentul pentru pachetele o inima sanatoasa se poate achizitiona doar ca zi suplimentara a pachetelor. Modalitate de plata: se achita in avans 30% in 48h, diferenta la receptie. |
||||
Tarifele aferente pachetelor de tratament sunt valabile doar pentru turistii asigurati, care au obligatia de a prezenta la receptie urmatoarele documente: In zilele de sambata se efectueaza doar procedurile cu factori naturali de cura (mofeta si bai carbogazoase). Procedurile neefectuate sambata se reprogrameaza pentru celelalte zile ale sejurului. Pentru turistii care NU prezinta biletul de trimitere, se va acorda o singura procedura de tratament/zi (exceptie duminica si sarbatori legale) in cuantumul celor 14 lei - conform tipului de pachet ales |
Tratament pentru toti cu bilet de trimitere - 2 stele (oferta valabila in perioada 01.03 - 30.06.2024 si 15.09 - 20.12.2024) |
|||
Tip camera |
Sejur |
15.09 - 31.10 | 01.11 - 20.12 |
Double 2 stele 2 persoane / sejur |
10 np |
3324 Lei | 3024 Lei |
Oferta include: - cazare 10 nopti cu pensiune completa meniu fix - tratament cu bilet de trimitere, astfel:
Facilitati copii: - copiii cu varsta pana la 5 ani beneficiaza de gratuitate la cazare si masa, fara pat suplimentatr - pat suplimentar cu pensiune completa meniu fix copil 0-17.99 ani 95 Lei / noapte - rezervarile cu structura 2 adulti si 2 copii cazati intr-o camera dubla cu pat suplimentar: copilul cu varsta mai mare achita pat suplimentar si masa 95 Lei / zi, al doilea copil cu varsta maxima 11.99 ani achita pensiune completa meniu fix 50 Lei / zi Taxa de statiune se achita separat la receptie. Modalitate de plata: se achita in avans 30% in 48h, diferenta la receptie. |
|||
Tarifele aferente pachetelor de tratament sunt valabile doar pentru turistii asigurati, care au obligatia de a prezenta la receptie urmatoarele documente: In zilele de sambata se efectueaza doar procedurile cu factori naturali de cura (mofeta si bai carbogazoase). Procedurile neefectuate sambata se reprogrameaza pentru celelalte zile ale sejurului. Pentru turistii care NU prezinta biletul de trimitere, se va acorda o singura procedura de tratament/zi (exceptie duminica si sarbatori legale) in cuantumul celor 14 lei - conform tipului de pachet ales |
Drumen Constantin
11-04-2022
Sejur Martie 2022
8.7
Dutu Marian
19-10-2020
Sejur Septembrie 2020
9
Dutu Bianca Paula
24-08-2020
Sejur August 2020
9.7
Drumen Constantin
29-03-2020
Sejur Martie 2020
Din cauza situatiei de urgenta am stat doar 2 zile. Am solicitat restituirea banilor aferenti zilelor ramase dar nu am primit nici un raspuns. Am trimis contul unde sa mi se vireze banii. Nu am nimic altceva de obiectat. Personalul nu este vinovat.
8
Zagan Samoil
14-11-2019
Sejur Noiembrie 2019
Amabilitatea si corectitudinea personalului
8.3
Ion Octav, Ion Rodica
01-10-2019
Sejur Septembrie 2019
Camerele renovate, respectarea orelor de tratament, procedurile de tratament, mancarea foarte buna si variata, personalul super. Recomandam cu drag. Baia foarte mica si aglomeratia din prima zi la cabinetul medical.
9
Tecla Velicu
06-09-2019
Sejur Septembrie 2019
Mancarea a fost buna. Camera de 3 stele nu arata de 3 stele.
6.3
Ciocionica Mihaela
18-08-2019
Sejur August 2019
9.3
Seitan Nicolae/ Seitan Georgeta
22-07-2019
Sejur Iulie 2019
10
Oaspete
29-05-2019
Sejur Mai 2019
8
Noroc Stefan / Noroc Nastasia
14-05-2019
Sejur Mai 2019
8.7
Dumitran Danut
18-04-2019
Sejur Aprilie 2019
8.3
Zagan Samuil
16-12-2018
Sejur Decembrie 2018
Pentru ce am platit este ok.Personal ok masa buna tratament medical perfect.
8.7
Oaspete
02-08-2018
Sejur Iulie 2018
Hotelul este la fel cum il stiu de 10 ani mincarea este foarte buna la restaurant ,,este curat.Daca ar avea si are conditionat ar fi minunat.Personalul medical foarte amabil,bine pregatit da as recomanda si aitor personae hotelul dumneavoastra Pana de current de la plecare.Nu aveti grup electrogen la un hotel asa de mare nimemi nu ne-a ajutat la coboritul bagajelor .Neacsu constanta
8.3
Dutu Marian
29-07-2018
Sejur Iulie 2018
Proceduri / tratament mancarea personalul locatia Curatenia mobilier vechi
6
Sabo Alexandru
16-07-2018
Sejur Iulie 2018
Apreciez cel mai mault mofeta. Din nota serviciilor de mai sus, puteti constata radiografia facuta de mine. Refuz sa comentez ce nu mi-a placut!
5.3
Dode Sorin
15-07-2018
Sejur Iulie 2018
Serviciile medicale. Cazarea.
6
Irina Maghiar
05-07-2018
Sejur Iunie 2018
Personalul foarte respectuos, inclinat spre pacient, promt in rezolvarea doleantelor. cred ca astepatarile mele au fost un pic mai mari, decat cele gasite la fata locului. in rest, m-am acomodat din mers, cum se spune in ziua de azi. as dori sa ma pastrati in baza de date si sa repet experienta anul viitor, daca mai traiesc, si as dori sa incerc si alte hoteluiri, covasna, caprioara sau cerbul. In speranta ca v-am ajutat cu recenzia, astept vesti de la dumneavoastra, multumesc. Fiind platitor de bilet intreg, 3 stele, am fost cazata, eu personal bine, dar cu persoane care beneficiau de sejur gratuit. Nu mi sa parut corect, nu comentez calitatea omului. curatenia putea fi facuta mai sarguincios.
7.7
Negrut Carmen Iuliana
21-06-2018
Sejur Iunie 2018
Desi am fost cazati la 3*camerele erau prafuite si mocheta plina de jeg si cu un miros extrem de neplacut. Din baie venea tot timpul miros urat de canalizare iar faianta de pe perete foarte murdara. Cand am inceput procedurile de fizioterapie si am ajuns la salile cu bai cu co2 am constatat cu stupoare ca dupa ce golea cada cu apa dupa un pacient, doamna ce era responsabila acolo nu dezinfecta cada absolut deloc. Pur si simplu o reumplea la loc. Hotelul e renumit pt.Baile cu co2 foarte concentrate dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa iti faci treaba cum trebuie. Cu siguranta am sa relatez mai departe si prietenilor sau cunostintelor mele vis a vis de igiena dezastruoasa din acest hotel.Pacat ca zona unde e amplasat e superba.
4
Zagan Samoil
03-06-2018
Sejur Mai 2018
8
Oaspete
30-05-2018
Sejur Mai 2018
9.3
Vlad Vasile
02-05-2018
Sejur Aprilie 2018
Sala de mese , curatenie si deservire. Ect.... Personal receptie si din hotel, mai atenti cu turisti.Nu se respecta confortul.Diferente de pret la parcare. La rezervare e un pret anuntat iar cind ajungi acolo trebuie sa platesti diferente mai mari.Lifturile lasa de dorit.La confort 2nu ai frigider. Daca doresti ti se cere bani in plus. Curatenie e dezastru.In 14 zile nu sa schimbat lenjeria. Ect...
5
Oaspete
10-04-2018
Sejur Aprilie 2018
8.3
Sebastian Vlaicu
03-01-2018
Sejur Decembrie 2017
Excelent raport calitate pret. am fost impreuna cu familia si alte doua familii, de revelion '17-'18. curat, simplu, cochet. Personal ospitalier, amabil si receptiv la nevoi. organizarea de revelion si carnaval au fost ok. Mancarea (prea multa dpmdv) foarte buna! zona este una frumoasa plina de potential. Cred ca ar trebui intens promovata! De imbunatatit: - mai multe rafturi in dulapul de haine. - inlocuirea pieselor de mobilier uzate (paturi suplimentare in special). nu stiu cui apartine hotelul, insa cred ca mai multa promovare si un pic de cosmetizare ar putea da o alta aura hotelului.
9.3
Dobra Rodica
24-11-2017
Sejur Noiembrie 2017
- punctualitatea; - respectarea programului; - amabilitatea asistentelor medicale rezultatul procedurilor a fost cel asteptat si doresc sa le mai repet, insa la un hotel mai putin aglomerat. - aglomeratia de la masa, lifturi, holuri; - nu s-a efectuat curatenia zilnica a camerei: - prosoapele s-au schimbat numai la cerere; - lenjeria din cabinete nu s-a schimbat dupa fiecare pecient; - datorita faptului ca sunt foarte multi pacienti, timpul necesar pentru dezinfectia cazilor din baile carbogazoase nu este suficient.
7.3
Ciascai Viorel
24-11-2017
Sejur Noiembrie 2017
Atitudinea personalului, curatenia ,tratamentul (procedurile). Servirea mesei prin metoda ,,bufet suedez",meniul cu varietati reduse.
8.3
Zagan Samoil
09-11-2017
Sejur Octombrie 2017
Fiind la balneo pot sa spun ca personalul medical merita 1000 de likeuri
8.3
Butu Marin
29-08-2017
Sejur Iulie 2017
Probleme de inchidere a usilor, televizoare vechi in camere, o atitudine usor superioara a personalului de la receptie hotelului, spatii verzi limitate in apropierea hotelului.
6.7
Gheorghe Gherghina / Cotoranu Costel / Guzga Marcel
14-08-2017
Sejur August 2017
Este un hotel foarte bun din toate punctele de vedere Nu ne-a placut faptul ca nu se da voie sa se fumeze nicaieri doar in fata hotelului.
9
Boanca Mariana Si Ion / Bot Nicolae Dan Si Dora Viorica
04-06-2017
Sejur Mai 2017
Localizarea hotelului, serviciile acordate de personal. Voi recomanda si altor persoane statiunea covasna si hotelul montana.
9.3
Oaspete
27-05-2017
Sejur Mai 2017
In anii trecuti am beneficiat la decada balneara de masa la restaurant.Anul acesta a trebuit sa mai platim cite 10 lei pe zi de persoana pentru a minca la restaurant deoarece avem probleme de sanatate si nu putem minca la cantina .Deoarece nu mi s-a spus la telefon acest lucru cind am sunat am fost nemultumita.Va rog pe viitor sa dati toate detaliile pentru a evita astfel de neplaceri. In afara de acest aspect totul a fost ok.
8
Leonte Alina
17-01-2017
Sejur Decembrie 2016
8.3
Daniel Muntean
03-01-2017
Sejur Decembrie 2016
Ospitalitatea,civilizatia si cultura supreme,rar intalnite in romania. personalul foarte amabil si motivat atat in hotel/restaurant cat si la spa/tratament. recomand aceasta locatie si altor turisti,este o experienta de neuitat. Baia/toateta foarte mici si caldura redusa atat in camera cat si in restaurant. televizor perimat. muntean elie-daniel pitesti
9.3
Tanase Lucretia
11-10-2016
Sejur Septembrie 2016
Ce mi-a placut? Solicitudinea personalului,mai ales cei de la la proceduri.Mancarea buna si suficienta. ce mi-a mai placut ,faptul ca am avut caldura dimineata si seara si apa calda la orice ora din zi.
7.3
Marin Teoader
26-09-2016
Sejur Septembrie 2016
Totul a fost minunat bravo Mai sint tantari care te deranjeaza.
9.3
Apolzan Barbara / Traian
20-09-2016
Sejur Septembrie 2016
A fost super.Mi-am exprimat parerea si in chestionarul de satisfactie. Ne vedem la anul. Va dorim succes si multa sanatate tuturor. cu stima si respect, familia apolzan din brasov.
10
Mariana Miclos
18-09-2016
Sejur Septembrie 2016
.In schimb tratamentele au fost bune,iar posibilitatile de a face excusii-extraordinare. In general afost bine dar ar fi si mai bine sa lucrati la amanunte(insecte intre geamuri,terasa nematurata, perdele care atarna etc)
8
Bolchis Mircea
13-09-2016
Sejur Septembrie 2016
Da....Absolut incantat de sejurul(tratamentul) petrecut la hotelul montana din covasna : - servicii bune -personal amabil - mancare buna (fix si la fisa cont} - ordine si curatenie a.....Era sa uit ceva...Sa nu uitam si de d-ra daniela dela travel ro care a fost foarte amabila. Unul din lucrurile care trebuie inbunatatit este...Operativitatea programului de la fisier...Deoarece se pierde mult timp...Si majoritatea pierdem prima zi de tratament.
9.7
Popa Gheorghe/ Popa Victorita
05-09-2016
Sejur August 2016
Localizarea Camera mica , paturi super uzate, baia fff mica , fara aerisire , meniurile nediversificate , per total raport calitate/pret slab. Nu cred sa revin in aceasta locatie!~
5.7
Nicula Doina Paula
03-09-2016
Sejur August 2016
Tratamentulb este excelent pt sanatate. doamna doctor szuszana este foarte amabila si se poarta foarte bine cu pacientii, recomandandu-le procedurile de care au exact nevoie. pozitia hotelului este superba. mancarea este buna, meniuri variate. personalul restaurantului este expeditiv, nu lasa clientii sa astepte si este receptiv la necesitatile turistilor., . domnul profesordecfm este un excelent profesionist. eu am venit a doua oara la acest hotel pt. Ca are o pozite foarte buna , de unde ai toata panorama covasnei, dar mai ales pt calitatea bailor si pt profesionalismul domnului profesor de cfm. pt aceste a as recomanda hotelul. Hotelul are nevoie de modernizare pt a indeplini cerintele actuale ale turismului medical. camerele trebuie renovate:usile de la intrare, de la balcon trebuie neaparat inlocuite , mai ales pt sezonul de iarna.Paturile au saltele uzate, la fel mocheta. cat priveste procedurile medicale ,oferta e prea putin variata.De exemplu:dusul subacval. Dus-masaj, parafina, lipsesc.Acestea existau inainte de '89.....Chiar daca platesti pt acestea ele nu mai sunt. transportul de la gara la hotel lasa de dorit. Microbuzul pe care l-am gasit la gara ne-a inghesuit ca pe sardine si ne-a lasat in centrul statiunii sa ne descurcam singuri ca sa ajungem la hotel. in gara nu exista niciun taxi. de fiecare data cand un turist ajunge in covasna trasportul la hotel este o problema, soferii se poarta agresiv sifoarte urat cu turistii, dar nu uita sa le ia banii chiar pt o cursa pe care nu o efectueaza, cum mi s-a intamplat mie.
7.7
Enache Ion
21-08-2016
Sejur August 2016
Amplasare hotel, clima. Masa la restaurant. personal insuficiet pentru servire.Ce se comanda de la bar (cafea, inghetata, bere...) Sunt trecute pe bon dar mergi sa le iei de la bar de la receptie. extrem de putine specialitati trecute in meniu, din cele trecute 30%nu exista (ca la cantina) nu sunt respectate camerele repartizate de la agentie. calificativ -execrabil- enache ion (09.08.-19.08.2016)
5.7
Grigore Mihaela / Radu Stanca
10-08-2016
Sejur August 2016
Sejurul facut la montana, covasna a fost peste asteptari!!... Personalul hotelului, atat cei de la receptie, curatenie, masa cat si cel de la proceduri s-au comportat extrem de profesionist, amabil si eficient! Le multumim, le dorim sanatate si le dam calificativul... F., F. Bine!!.... Mihaela maria grigore
10
Pruteanu Alin
29-07-2016
Sejur Iulie 2016
Mancarea servirea.Procedurile Nu sunt facilitati pentru copii
7
Nedelcu Cristina
10-04-2016
Sejur Aprilie 2016
Nedelcu cristina zona frumoasa si linistita Camera si baia foarte mici ,in rest a fost ok va multumim
6.7
Gradinaru Dumitru
22-03-2016
Sejur Martie 2016
Hotelul este asezat intr un cadru foarte frumos al statiunii, cu o deservire exemplara, personalul foarte atent si surazator, caldura din camera a fost cam mare, am avut un robinet defect la chiuveta pe care l a reparat cu proptitudine. Procedurile au fost planificate cu respectarea orelor intocmai. Oricine are ocazia sa mearga in statiunea covasna, sa aleaga in mod nemijlocit hotelul montana. Nu mia placut imaginea deplorabila a constructiilor incepute si neterminate din spatele hotelului. Ma numesc gradinaru dumitru din loc. Roman, jud neamt
9.7
Necula Victorita
22-03-2016
Sejur Martie 2016
Totul mi s-a parut excelent
10
Corici Arodica
23-10-2015
Sejur Octombrie 2015
10
Borda Maria
20-10-2015
Sejur Octombrie 2015
Da sunt multumita si o sa mai revin.
9.3
Farkas Miklos/ Orban Blasiu
29-09-2015
Sejur Septembrie 2015
Tratamentele serviciul medical masa Comportamentul unora de la receptie
7.7
Ionescu Maria
13-09-2015
Sejur Septembrie 2015
Rezervarea a fost pentru mama mea care are nevoie de tratament . S.A simtit bine la hotel montana.Va multumim si numai bine
9.3
Badea Valentin Ioan Si Badea Mariana
01-09-2015
Sejur August 2015
Promptitudinea personalului pentru asigurarea unui sejur si tratament bun curatenia,ospitalitatea ,servirea mesei, competenta si serviabilitatea personalului medical de specialitate Nu ca nu mi-a placut dar trebuie umblat putin la meniurile alimentare si diversificarea lor poate preturile care sunt practicate la bar nu sunt cred eu conforme cu cei care sunt la tratament in hotel avand varsta pe care o au acestia,iar acest fapt fac ca oamenii sa cumpere din oras unele produse
9
Oaspete
29-08-2015
Sejur August 2015
Raportul calitate / pret este excelent! cadrul natural, obiectivele care pot fi vizitate sunt menite sa te faca sa vii an de an pe aceste frumoase meleaguri. Personalul care serveste masa trebuie sa isi imbunatateasca cateva puncte ...
8.7
Trifan Lazar Adrian
23-08-2015
Sejur August 2015
Peisajul este superb!
8.3
Aftimescu Emilia Geta
18-08-2015
Sejur August 2015
Totul : tratamentul, cazarea, masa; amabilitatea, punctualitatea, seriozitatea, respectul si grija intregului personal fata de clientii hotelulu. Hotelul beneficiaza de o localizare excelenta . Sunt incantata de serviciile oferite si de baza de tratament; in timpul sejurului de 10 nopti ne-au schimbat prosoapele ( 3 la numar / persoana ) si lenjeria de pat . Desi am fost la 2** am beneficiat de fise de cont pentru masa . intr-adevar hotelul a depasit asteptarile noastre dinainte de cazare si il recomandam cu caldura si altor persoane . emilia - geta aftimescu
10
Patra Gheorghe
12-08-2015
Sejur Iulie 2015
6
Andrei Anghelina
23-07-2015
Sejur Iulie 2015
Multumim pt sejur. a fost bine. ne a placut serozitatea si respectarea orelor la programul de tratament. mincare buna,personal amabil cu siguranta vom mai apela si v om recomanda si altora Ghinionul meu,care sunt o fricoasa,(nu merg cu liftu ), am fost cazata la et 8 si am apelat la lift de 5-6 ori tot sejuru,dar curentul s a luat cand ieram in lift,m am speriat rau,dar au fost foarte promti o bila mare alba si pt acest mic incident cu stima andrei anghelina
8
Borda Maria
15-10-2014
Sejur Octombrie 2014
Serviciile medicale bune, motiv pentru care o sa mai merg. Oameni de omenie. Mai multa receptivitate la cazare pentru a nu mai pierd timp asa mult pentru a fi intocmite toate formele, vizita medicala, programarea la proceduri, etc.
8
Dinca Maria Si Ovidiu
29-11-2012
Sejur Noiembrie 2012
Personalul
9.3
Udrea Veronica
29-11-2012
Sejur Noiembrie 2012
Personalul
8.3
Capra Floarea/ Rogoveanu Tinca
26-11-2012
Sejur Noiembrie 2012
Calitatea serviciilor oferite, zona de amplasare a hotelului In primele zile a fost frig in camera, dupa care a fost ok
7.7
Capra Stan
24-10-2012
Sejur Octombrie 2012
Amabiliatea personalului, conditii excelente ptr tratament, voi reveni ori de cate ori voi avea posiblitatea la acest hotel. Cu multumiri Nu a fost cazul
8
Anonim
09-07-2012
Sejur Iulie 2012
Totul
8
Comentarii clienti Hotel Montana Covasna
Nota medie
de la 62 clienti
8.2
Comentarii reale, scrise de clienti dupa sejurul lor la Hotel Montana