Vicoveanu Mihai
01-02-2016
Sejur Ianuarie 2016
Mi-au placut conditiile de cazare, comportarea personalului, dis[ponibilitatea angajatilor de a satisface cerintele clientilor, serviciile si calitatea mancarurilor de la restaurant. Din pacate, unul din compartimentele foarte, foarte importante ale unei camere de hotel, grupul sanitar, s-a prezentat la nivel de cel mult doua stele. Justificare: sistemul de iluminare intr-un spatiu dedicat grupului sanitar, in care clientii de gen masculin se barbieresc, iar cei de gen feminini se machiaza, trebuie sa fie puternic nu ca la un club de noapte, cu lumina obscura. in cazul meu, pe langa acest neajuns, s-a adaugat si faptul ca unul din cele doua doua spoturi de lumina impotente incastrate in plafon era ars. practic, verificarea acuratetii operatiunii de barbierit am facut-to prin simtul tactil. un alt element descalificant descoperit tot in acest compartiment a fost dusul care, sa ma ierte dumnezeu, este la nivelul unei instalatii de dus din caminele de nefamilisti. pacat. Va spun sincer ca acest compartiment de la instalatiile functionale aferente grupului sanitar nu sunt in concordanta cu restul conditiilor si serviciilor asigurate de reteaua hoteliera pe care eu, personal o apreciez foarte mult. in viitorul apropiat, intentionez sa rezerv o camera lahotel ramadadin pitesi. sper ca aspectele negative semnalate sa nu mai existe.
8.3
Iulia Cucurezeanu
16-02-2015
Sejur Februarie 2015
8.7
Cerghizan Carmen Adreea
03-02-2015
Sejur Februarie 2015
Baia nu are aerisire, iar cabina de dus nu e igienica, pt ca apa se scurge in toata baia si miroase a igrasie! Carmen
7.7
Oaspete
04-12-2014
Sejur Decembrie 2013
Un hotel foate bine intretinut. M-a surprins foarte placut, desi localizarea este inafara orasului brasov. Personalul si curatenia sunt extraordinare, alaturi de servicii. Compenseaza localizarea fara probleme chiar daca la inceput am avut dubii din puctul acesta de vedere. Este intr-adevar un hotel de 4 stele ce se respecta si respecta clientii ce ii trec pragul. Multumesc!
9.3
Tanase Mitu
27-08-2014
Sejur August 2014
8
Ghinescu Catalin (sc Coats Romania Impex Srl )
04-02-2014
Sejur Ianuarie 2014
Patul! Frigul, micul dejun!
3.7
Gabi Titeica / Sergiu Panaite
22-10-2012
Sejur Octombrie 2012
9.3
Anonim
21-08-2012
Sejur August 2012
9.7
Ichim Eduard Ioan
05-08-2012
Sejur Iulie 2012
Placut , curat si cu un personal care se ridica la un nivel ridicat de pregatire ,iar bucataria este diversa si bine prezentata Bufetu suedez este accelasi in fiecare dimineata
8
Cristina Dascalescu/ Mihaela Fuerniss
18-11-2010
Sejur Noiembrie 2010
Hotelul atinge standardele europene in multe privinte. Atmosfera , in general este placuta si calda. Geamuri murdare, chelneri care nu intimpina nici macar cu un salut, trec pe langa turist fara buna ziua sau un zambet, aduc tarziu si gresit cartea de menu. In occident esti intimpinat de la usa de cineva......Mai avem inca multe de invatat....Dar bunul simt ori il ai ori nu.....Personalul de la restaurant rigid ...
8
Hashemi Masud
23-08-2010
Sejur August 2010
10
Comentarii clienti Hotel Ramada Brasov
Nota medie
de la 11 clienti
8.2
Comentarii reale, scrise de clienti dupa sejurul lor la Hotel Ramada